vrijdag 20 november 2009

201109: Griep

Ha, die Vike,

Gelukkig hebben de griepverschijnselen zich bij mij niet in alle hevigheid doorgezet. Alhoewel, nóg niet. Voel me nog steeds alsof door een vrachtwagen overreden maar dat zou ook met leeftijd of de tijd van het jaar te maken kunnen hebben. Ik begreep dat de griep ook aardig aan het huishouden is binnen de selectie. Als de één het heeft is de kans natuurlijk groot dat een ander het ook krijgt. Ze zitten boven op elkaars lip en bovendien is lichaamszweet een grote bron van overdracht van bacillen. Laten we hopen dat ze gezond genoeg zijn om snel te herstellen want morgen wacht er weer een belangrijke wedstrijd.

Leeuwarden, dat wordt echt een moeilijke pot. Blue zal nog wel niet hersteld zijn van zijn rugblessure en de nieuwe aanwinst Matt Haryasz is waarschijnlijk nog niet speelgerechtigd. Dat betekent dat we wel een lengteprobleem gaan hebben. Aron op de schouders van Bauscher laten gaan zitten lijkt me dan ook niet echt een fijne oplossing. Nee, het gaat moeilijk worden. Gelukkig is het een thuiswedstrijd zodat de zesde man zeker een belangrijke rol kan gaan spelen. Wij moeten daar morgen ook maar ons steentje aan bij gaan dragen. Neem morgen iets mee waar je lawaai mee kan produceren want verbaal voeg je tot op heden niet echt wat toe tijdens de wedstrijden.

Je had het in je bericht nog even over Matthew Otten. Ik ben het met je eens. Deze speler heeft meer kwaliteiten dan je misschien in eerste instantie zou denken. Een linkshandige speler is altijd nuttig maar hij kan gelukkig ook met rechts prima uit de voeten. Hij doet me toch nog steeds een beetje denken aan Gatis Melderis. Keihard werken en gaan voor elke bal. Soms een beetje onbezonnen maar zoiets kan het team net weer even over een dood punt heen helpen. Ik ben in ieder geval blij dat hij erbij is.

We krijgen trouwens steeds meer mail! Ik zag nog een reactie van Adriaan waarin hij min of meer aangaf dat zijn mogelijke inzet als mascotte als ongegrond beschouwd kan worden. Ik had het hem wel zien doen. Toch jammer. Misschien heeft de club ondertussen al wel iemand gevonden en komt die morgen voor de wedstrijd spontaan uit het dak naar beneden! Alhoewel, nee doe ook maar niet. Dat hebben we zo langzamerhand wel gezien.

Beste Vike, ik moet afsluiten. De repetities voor mijn inzet als Goedheiligman gaan zo beginnen. Ik zie je morgen rond 5 uur weer in de stationsrestauratie?

Groeten Nike.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten