vrijdag 6 november 2009

061109: Sandra?

Vike,

Dank voor je bericht. Twee weken geen wedstrijd van onze jongens kunnen zien heb ook ik als zeer vervelend ervaren. Ik vraag me wel es af wie die wedstrijdschema’s maakt. Zo werkt het niet hoor. Je bent meteen helemaal uit je ritme en mijn standaard wedstrijdvoorbereiding is helemaal van slag. Maar goed, wij kunnen er niks aan doen.

Ik dacht dat ik de Nederlandse taal aardig machtig was maar wat is in hemelsnaam vangalisme? Je gebruikt wel vaker moeilijke woorden waar ik weinig van snap maar deze keer is het mij compleet een raadsel. Zelfs het mij zo geliefde Google kent de betekenis niet. Toch begrijp ik wat je er mee wilt zeggen. Is de rest zo matig of zijn we echt onoverwinnelijk. Ik denk dat de waarheid een beetje in het midden ligt. Het is en blijft sport dus alles kan gebeuren maar voorlopig doen we lekker mee!

Tja, die scheidsrechters. Ik had aldoor al wel het idee dat er iets niet helemaal klopte. Het niveau van de fluiters is laag en vooral ook heel wisselend. Ik sprak laatst met één van hen en die liet al voorzichtig doorschemeren dat het niet allemaal koek en ei was binnen het korps. Wat precies de reden van de schorsing is weet ik ook niet maar daar kom ik zeker nog wel achter! En Vike, wat zeg je me nou, Sandra komt morgen? Wie is Sandra in hemelsnaam? Weer een nieuwe ster? Dat heb ik echt gemist. Of bedoel je toch Saskia Warmerdam? Al die vrouwen ook, ik moet er nog echt aan wennen hoor…

Of ik Torey nog mis? Nee, absoluut niet. De man is voor mij door het ijs gezakt nu hij voor Nijmegen heeft gekozen. Gegokt en verloren zou ik willen zeggen. Ja, hij was goed vorig jaar en hij zal Nijmegen zeker gaan versterken maar het Donar-gevoel waar hij vorig jaar een beetje aan heeft mogen ruiken is hij duidelijk al helemaal kwijt…

Ik sluit af met een vraag aan jou. Wat denk je, gaan we winnen van Leiden en zetten we de overwinningskoers nog eventjes voort?

Groet Nike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten