vrijdag 13 november 2009

131109: David

Nike,

Het is me wat. Knipper je twee keer met je ogen, zijn we opeens een center armer. Inderdaad, da’s even schrikken. Mijn eerste reactie was: “Hoe kunnen ze uitgerekend Darian nu wegsturen?’ Volgens mij één van de beste centers die we de afgelopen jaren in Groningen hebben gehad. Kan me niet voorstellen dat zijn kwaliteiten als basketballer het probleem waren. Maar jij weet als geen ander dat er meer komt kijken dan alleen technische vaardigheden. Verstoorde hij het teamproces? Het exacte verhaal zullen we wel nooit te horen krijgen. Ik heb zo’n idee dat zijn vervanger inmiddels al in het vliegtuig richting Nederland zit. Of… Dennis Rodman is al in Nederland! Ze zouden toch niet…. Nee, vast niet. Zo’n enfent terrible hebben we in Groningen niet nodig. Daarover gesproken: ik hoorde dat je bent geschorst bij je Bingoclub? Nu ja, ook een beetje eigen schuld als je je eigen ballen meeneemt, dat hoort natuurlijk ook niet.

Het lijkt er op dat wij niet de enige club zijn met een angstgegner. Kunnen wij maar niet winnen van dat verhipte Leiden, Den Bosch heeft hetzelfde probleem met kleine broertje Aris uit Leeuwarden. Die dekselse Friezen is het toch maar weer gelukt om het machtige Eiffel te verslaan in eigen huis. Kijk, dat vind ik nou weer mooi aan sport. David kan altijd van Goliath winnen.

Komende zaterdag gaan wij op bezoek bij David in Zwolle. We zijn gewaarschuwd…

Namens mijn vrouw nog enorm bedankt voor de breipatronen die je hebt gestuurd. Ze is er erg blij mee. Vooral je ontwerp van die lange onderbroek met het eendjesmotief spreekt haar erg aan. Ik vrees dat het een lange winter wordt voor mij…

Met warme groeten,

Vike.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten