vrijdag 6 november 2009

061109: Bibbers

Nike,

Vanochtend de laatste nieuwsbrief van ons kluppie ontvangen. We zijn op recordjacht zo te zien! Ik heb echt een enorm goed gevoel over dit seizoen en dat is natuurlijk wel gevaarlijk want het kan zo langzamerhand alleen maar tegenvallen. In ieder geval is het voorlopig allemaal hosanna wat Donar betreft. Wat me tot het Vangalisme brengt: ‘Zijn wij nu zo goed of is de rest nu zo slecht?” Maar goed, wat maakt het ook eigenlijk uit, zolang we aan het eind van het jaar maar weer op de Grote Markt staan. De vorige keer heb ik trouwens moeten missen omdat ik toen in Den Bosch ben gebleven om te feesten in het hol van de leeuw. Dat had ook wel wat.

Twee weken geen wedstrijd is niet goed voor een basketbalfan. Ik merk dat ik zo langzamerhand de bibbers krijg voor de komende wedstrijd. Of zou het toch de Mexicaanse griep zijn? Ik hou het zelf maar op basketballfever, gelukkig zijn daar nog geen vaccins voor.

Wat een gedoe trouwens met die scheidsrechters. Vijf internationale scheidsrechters geschorst omdat ze een andere mening hebben? Da’s weer Nederland op z’n smalst. Het is me niet helemaal duidelijk wat er zich precies afspeelt maar dat het slecht voor onze sport is mag duidelijk zijn. Wordt tijd dat ook de heren in het grijs zich wat meer gaan professionaliseren. Van de week nog een NBA wedstrijd gezien met een hoofdrol voor Dirk Nowitzky. Fantastisch, wat een speler! Maar ik was ook onder de indruk van de scheidsrechters. Je merkt nauwelijks dat ze er zijn en zo hoort het natuurlijk ook. Bij ons in Grun heb ik wel eens de indruk dat de hoofdrol is weggelegd voor het arbitrale trio en dat de sporters slechts een klein bijrolletje vervullen. Zondag komt ‘onze’ Sandra weer eens langs. Ben benieuwd hoe ze het gaat doen.

Mis je Torey nog?

Gegroet,

Vike.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten