donderdag 12 november 2009

121109: Townes...

Vike,

Ik hoop dat je niet te veel schrikt als je straks terugkomt van jouw sjoelmiddag. Er is namelijk nieuws, basketbalnieuws waar wij niet meteen heel gelukkig van worden. Ik las net op het internet dat Darian Townes de club heeft verlaten omdat hij niet bij de club past. Dat is nu toch wel heel vervelend. We waren net een beetje aan hem gewend en bovendien kon jij zijn naam sinds afgelopen zondag foutloos uitspreken. Heb jij nog iets gehoord waarom hij weg moest? Wat een toestanden weer…

Ik heb trouwens toch besloten om jou niet voor te gaan stellen als interim-scheidsrechter. Los van het feit dat rollators niet zijn toegestaan op het speelveld is het natuurlijk van den zotte dat jij een alley-oop met meer punten zou belonen dan wat er werkelijk voor staat. Natuurlijk ziet het er prachtig uit maar laten we ons wel aan de regels houden. Ik denk dat ik Henk Veenstra ga vragen. Komt uit Groningen en heeft jarenlang de fluit gehanteerd. Als we hem iets meer belonen dan wat de huidige scheidsrechters momenteel krijgen verliezen we vast geen wedstrijd meer! Daar heb ik wel een paar tientjes voor over.

En ja, de coach. Marco doet het zeker niet onverdienstelijk, dat ben ik met je eens. De laatste wedstrijden let ik vooral ook op hoe Hein Gerd zich gedraagt als assistent. Ik moet je zeggen dat ik het wel zie gebeuren. Hier en daar een klein kledingadvies, na dit seizoen nog een jaar assistent zijn en dan de sprong in het diepe maken. Triemstra als opvolger van Van den Berg, waarom ook niet. Tegen die tijd moeten we wel weer op zoek naar een goede assistent. Nee Vike, je mag solliciteren maar ik kan je nu al zeggen dat het me verstandig lijkt dat je dat niet gaat doen. Jouw dagprogramma is veel te vol om dit er eventjes bij te gaan doen.

Mail je me nog even wat de kosten zijn van die jubileumeditie van de Viva? Dan neem ik dat zaterdag gelijk voor je mee. Het ga je goed en tot zaterdag.

Groeten van een licht teleurgestelde Nike.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten