vrijdag 28 mei 2010

280510: Feestje

Vike,

Zoals je kan zien, ik had een mooi uitzicht op het feestje. Prachtig. En ja, natuurlijk gaan we gewoon door want er kan nooit genoeg over Donar worden geschreven.

Maar beste Vike, wat een slechte berichten uit het basketballand! Naast Rotterdam, Amsterdam, Nijmegen en Weert verkeert nu zelfs Den Bosch in financiƫle problemen. Mijn eerste reactie op de problemen bij Eiffel leidde tot een kleine glimlach. Waarom? De arrogantie die de club uit Den Bosch al jaren ten toon spreid was me al behoorlijk gaan irriteren maar in combinatie met de problemen van al die andere clubs is dit toch wel heel vervelend. Als het zo nog even doorgaat spelen we straks met 4 of 5 clubs in de eredivisie en daar zit natuurlijk niemand op te wachten. Dus, wat te doen nu. Moeten wij ons vermogen nu maar eens gaan opeisen uit Zwitserland om een financiƫle injectie in de sport te gaan spuiten? Ik ben bang dat het in veel gevallen een bodemloze put is dus onze gespaarde centen kunnen we toch beter in andere leuke dingen stoppen. Zo zie je maar weer dat de economische crisis toch harder en langer toeslaat dan jij in eerste instantie dacht.


Maar goed, dat zijn zorgen voor later. Voorlopig geniet ik nog steeds enorm van het behaalde landskampioenschap. Na de huldiging van gisteren ben ik voor in het eerst in weken heel rustig en ontspannen in slaap gevallen en dat werd ook wel eens tijd. De spanning is er gelukkig af nu en dat voelt enorm prettig maar tegelijkertijd ook heel vermoeiend. Vandaag stond er behalve een bezoek aan de huisarts, de pedicure en de kapper weinig op het programma dus ik heb het allemaal lekker over me heen laten komen.

Nog een vraagje voor jou, wie was die man die daar op het bordes live stond te zingen? Gezien de reacties van het publiek was het wel een populaire jongen maar ik ken hem niet. Of was het toch Rene Froger? Ik stond zo ver weg dat ik het niet goed heb gezien. Ik hoop wel dat het nu, net als bij deze artiest, een traditie gaat worden dat zangers bij optredens, papieren in de zaal gaan uitdelen met de tekst. Een geweldige uitkomst. De tekst van gisteren ging mij veel te snel maar ik wist in ieder geval waar het over ging.

Heb je nog roddels op spelersgebied? Ik hoorde dat een grote Nederlander die nu nog in Amerika speelt, deze kant zal gaan opkomen. Ik heb al even rond gebeld wie dat zou kunnen zijn en ik gok dat het Zandstra gaat worden. Weet je nog dat we aan het begin van dit seizoen nog naar hem hebben gezocht op het grote internet? We zullen het zien. Maar als het nieuws klopt dan kunnen we ons echt ‘Kenners’ noemen!

Vike, geniet van het weekend en de rondvaart met de Zonnebloem. Dat was dit weekend toch? We spreken elkaar.

Groet, Nike

1 opmerking:

  1. Zie ik het nou goed? Voormalig speaker HJ A. te zien op het grote scherm? Maakt de foto nog specialer!

    BeantwoordenVerwijderen