donderdag 27 mei 2010

270510: Sentimenteel

Nike,

Gaat het weer een beetje? Ik zag je direct na afloop van onze KAMPIOENSwedstrijd helemaal verdwaasd door de hal lopen, alsof je het allemaal nog niet kon bevatten. Ik kan me het goed voorstellen want ik had precies hetzelfde en voel me nog steeds wat groggy. Kapot was ik na de wedstrijd, alsof ik zelf gespeeld had (in welk geval wij dan zeker geen kampioen waren geweest). Raar eigenlijk, wat zoiets met je kan doen, ik was er behoorlijk emotioneel onder en dat over een spelletje met één bal en twee netjes! Hoe je het ook wendt of keert, Donar zit in ons bloed en zal er nooit meer uitgaan.

Ik weet niet of je je het goed beseft maar jij en ik, wij behoren inmiddels tot de happy few die alle kampioensmatches van Donar hebben meegemaakt. Misschien moeten we maar een vereniging gaan oprichten met de anderen die dit ook hebben meegemaakt. En dan jaarlijks een parade door de plaza, als oude oorlogshelden toegejuicht door het publiek. Uiteraard afgesloten met een vorstelijk diner waar natuurlijk ook de commissaris van de koningin aanwezig is met een aantal lintjes van de majesteit. Het is maar een idee...

We hebben een fantastisch seizoen achter de rug Nike, met vele pieken en maar een klein aantal dalen. Dat er nog maar vele zoals deze mogen volgen. Ook het eerste seizoen dat we onze discussies, gemopper en overpeinzingen openbaar hebben gemaakt via deze blog. Het zal wel nooit een internethit worden maar we doen het ook niet voor de roem natuurlijk (toch?). Voor mij in ieder geval erg leuk om een geestverwant en sparringpartner te hebben om lekker tegen aan te mannelijkegeslachtsdelen. Dank voor je bijdragen en ook dank aan onze trouwe lezers (ook happy few). Ik hoop dat we nog lang op deze manier kunnen doorgaan Nike!

Verdikkie, nu wordt ik alweer sentimenteel, kan ook aan mijn medicatie liggen, misschien moet ik die maar eens laten bijstellen. Ik weet dat je vanavond een belangrijke match hebt van je sjoelclub maar ik hoop toch van harte dat je je prioriteiten goed op orde hebt en kiest voor een feestje op de Grote Markt!

In de komende basketballoze periode moeten we maar eens gaan vooruitblikken op het komende seizoen, ik weet zeker dat het bestuur van onze club veel nuttige tips van ons kan verwachten!

Vike
(óók kampioen!)

1 opmerking: