vrijdag 16 april 2010

160410: Van Gent, kaarten en de FC

Waarde Vike,

Aan de medicatie ligt het niet. Althans, ik neem aan dat mijn vitaminepillen geen invloed hebben op de door jou omschreven situatie. Ouderdom wellicht? Nee, ik ken meer heren rond de zestig die nog steeds een steekhoudende mening over zaken hebben en eerlijk gezegd, ik vind dat ik ook wel bij die groep hoor. En zo’n middagdutje, ook wel een power-nap genoemd, doet soms wonderen!

Ik vind je te negatief over vriend Maarten. Althans vanuit de ogen van deze Donar-fan. Ik las net op Top of Holland het verhaal van Van Gent over de wedstrijd van gisteren. Give that man a cigar! Heerlijk gewoon. Recht door zee en geen poespas. Natuurlijk ben ik het met je eens dat deze ‘kat’ rare sprongen maakt maar wees blij dat hij het nu in Den Bosch doet! Ik denk dat Beasley de komende zomer niet zal gaan kiezen voor een tijdelijk verblijf in Estland. Alhoewel, pas maar op, straks worden het nog vrienden voor het leven…

Jouw lofzang over Otten begrijp ik ook niet helemaal. Leuk, doet aardig mee en verbetert zich de laatste maanden aanzienlijk. Maar of hij de Messias zal worden in de komende weken vraag ik me af. En als we het nu toch over individuen hebben, wat dacht je van Bostain? Als iemand duidelijk groeit naar de juiste Play-off-vorm dan is hij het wel. Je weet, ik heb hem wel vaker leiderschap verweten maar blijkbaar heeft hij het ook gelezen en er iets aan gedaan. Hij groeit, stijgt en wordt straks nog heel belangrijk. Mark my words!

Ben jij trouwens lid van die supportersvereniging? Ik wel maar snap het allemaal niet zo goed. Ik zag dat ze een deal hebben met de club over toegangskaarten tijdens de komende wedstrijden maar op de één of andere manier komt het een beetje vreemd op mij over. Een compleet nieuwe aanpak die nogal afwijkt vergeleken met voorgaande jaren. Kunnen wij nu gewoon samen in de Simca 1100 straks het land weer rondcrossen om de uitwedstrijden te gaan kijken of moeten we eerst allerlei toestanden ondernemen en formulieren gaan aanvragen? Overigens heb ik de bolide alweer picobello in orde gemaakt. Je hebt als bijrijder nu zelfs je eigen ruitenwisser!

Ik las dat je naar de FC was geweest zondag. Niet zo tevreden over de omroeper? Ik las vandaag in de krant een verhaaltje over hem. Een basketbalman nota bene. Toch een heel andere sport? Soms moeten dingen niet door elkaar worden gehaald. Zo blijkt nu meer weer. Maare, iets voor jou wellicht? Of weet je nu nog steeds niet precies wat buitenspel betekent. Schokkend dat je twee weken geleden nog dacht dat buitenspel gold voor een bal die aan de zijkant het veld had verlaten.

Trouwens Vike, ik daag je uit. Doe es een voorspelling voor de laatste wedstrijd morgen tegen Leiden. Ik zou het waarderen dat je dit hier nog bekendmaakt voordat de wedstrijd begint!

Zo, op naar de sjoelbakken. Eindelijk! Het onderhoud aan die bakken duurde me echt veel te lang.

Groet! Nike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten