maandag 28 december 2009

281209: Afkicken

Nike,

Op de valreep van het jaar 2009 nog een berichtje van mij. Het is een beetje afkicken zo'n hele week zonder basketbal. Gelukkig is er altijd nog mijn ouwe trouwe tv set zodat ik heb kunnen genieten van een paar NBA wedstrijden. Zo was er de wedstrijd van de LA Lakers tegen de Cleveland Cavaliers die toch wel verrassend werd gewonnen door Cleveland met 87-102. Sinds Shaq daar speelt zijn de Cavs sowieso mijn favoriete ploeg dus wat dat betreft voor mij een goede uitslag. Ook LeBron liet weer een aantal fraaie staaltjes b-ball zien, blijft een genot om die man te zien spelen. Een paar dagen later alweer een Cavs game op de buis, dit keer tegen Houston dat met 108-83 opzij werd gezet. Shaq weer een prima pot met 13 puntjes en 11 rebounds, de oudjes doen het nog niet zo slecht...

Ik ben één van de blessed few die Shaq in levende lijve heeft mogen aanschouwen en wel in de periode dat hij bij Phoenix speelde. Enorm wat een kolos is die man en wat een gi-gan-ti-sche voeten, echt niet normaal. Je moet tenminste president zijn om een schoen van Shaq te kunnen bemachtigen maar dan heb je ook wel wat in huis! Past in ieder geval niet op mijn bijzettafeltjes!


Zo aan het eind van het jaar is het gebruikelijk om eens wat terug te blikken. Ik kan niet anders dan concluderen dat we een prima basketbaljaar hebben gehad. Veel mooie wedstrijden gezien en qua publieke belangstelling zijn we toch weer op de goede weg omhoog. Het enige wat ik echt jammer vind is dat we Torey niet hebben weten vast te houden. Ondanks dat Robby het meer dan uitstekend doet had ik TT wel bij dit team willen zien spelen. Maar goed, hij heeft al laten weten graag weer terug te komen naar Groningen dus, wie weet.

Voor de toekomst ziet het er prima uit. De club heeft de zaken goed op de rails staan, nu maar hopen dat ook het sportieve succes niet te lang uitblijft. Ik heb er alle vertrouwen in!

Dank voor de foto, net gemaakt terwijl ik even aan het herstellen was van 20 minuten lang juichen. Het is dat ik m'n figuur niet meeheb anders zou ik zo bij de cheerleaders kunnen.

Nike, ik wens jou en de jouwen het allerbeste voor 2010 en ik wens onszelf een fantastisch jaar toe met vele hoogtepunten op basketbalgebied. Over hoogtepunten gesproken: mochten je pillen op zijn, je weet me te vinden!

Met hartelijke kerstgroeten,

Vike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten