dinsdag 8 december 2009

081209: Boemerdeboem?

Vike,

Het heeft even op zich laten wachten maar gelukkig, ik ben er weer. Soms zijn andere dingen even belangrijker in het leven. Toch moet ik vaststellen dat mijn afwezigheid bij de laatste wedstrijd tegen Aris me helemaal niet lekker zit. De berichtgeving die ik na afloop las was zo divers en verontrustend dat ik echt spijt heb dat ik het optreden van het koor voor heb laten gaan.

Coach Marco is niet tevreden. Dat werd me wel heel duidelijk. Hij vindt dat de ploeg veel te weinig rebounds pakt en hij vraagt zich af of zijn ploeg wel voldoende graag wil winnen. Dat zijn nog eens flinke uitspraken. Graag zou ik daarover van hem wel meer willen horen. Jammer genoeg krijgen we die kans alleen niet. Misschien stuur ik vandaag nog wel een fax of een briefje naar club met het verzoek de coach eens te interviewen voor dat programmadingetje. Hoe boos is hij precies, wat zijn de consequenties en hoe gaat hij de boel weer op de rails zetten. Dat wil ik weten!

Ik begreep dat de nieuwe geluidsset ondertussen functioneel is in de Plaza-arena? Op de kaartclub hoorde ik dat het nogal veel boemerdeboem was. Oftewel, veel lage tonen. Wat vond jij er van? Basketbal is natuurlijk een showsport dus mooi licht en goed geluid is daarbij onontbeerlijk. Wat er vervolgens uit de speakers komt is een heel ander verhaal. Dat manneke, Pascal heet hij geloof ik, doet het wat mij betreft prima. Een jonge vent met gevoel voor muziek, ik vind het goed. Als er mensen zijn die moeite hebben met zijn keuzes kunnen ze verschillende dingen doen wat mij betreft. Met stip op één: wegblijven,2: oordopjes gebruiken, 3: cd’s met alternatieve muziek aandragen en tot slot 4: ophouden met zeuren.

Zaterdag spelen we alweer de laatste wedstrijd thuis van dit jaar. Mijn hemel, wat gaat de tijd toch snel. Bergen op Zoom, onlangs nog thuis verloren van Amsterdam maar toch een hele sterke ploeg. Ik kan je één ding met grote zekerheid beloven, de winnaar van komende zaterdag staat straks aan het einde van het seizoen in de finale. Bij deze zet ik daar een krat Fristi op, jouw lievelingsdrankje. Mee eens of niet. Zo niet, dan verwacht ik een tegen inzet van je!

Adriaan dus toch? Ik hoop dat hij aanstaande zaterdag zijn entree als mascotte zal gaan maken. Mooi dat wij dan al weten wie er in zit. Geweldig! Maar, mondje dicht, snaveltje toe.

Tot slot Vike, Heb je die pillen nog voor me besteld?

Groet en tot zaterdag.

Nike.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten