dinsdag 14 februari 2012

140212: Triootje

Zo Nike,

Heb je een beetje genoten van de wedstrijd afgelopen zaterdag? Je zag nog een beetje bleekjes, ik hoop dat de problemen met je 'je weet wel' inmiddels zijn verholpen. Ik heb in ieder geval met volle teugen genoten, dat is zeker. Na de bekerdeceptie had ik er eerlijk gezegd weinig vertrouwen in maar ik moet bekennen dat ik positief ben verrast door de energie en inzet waarmee onze jongens die (in het paars geklede) Limegroenen van de mat speelden. Vooral JD heeft mijn hart gestolen. Mijn advies aan het nieuwe bestuur is dan ook om als eerste wapenfeit deze man een levenslang contract aan te bieden. De eerste 5 jaar als speler, dan nog 10 als coach, dan 20 als veurzitter en zijn nadagen mag ie slijten als kaartjesknipper.

Dan iets heel anders. Je weet toch dat ik neef Bike de laatste tijd wat computertraining heb gegeven? Welnu, het gaat zo aardig met deze oude baas dat hij sinds kort in staat is om zelfstandig stukjes te typen én (let wel!) op te slaan. Hij is nu zo enthousiast geworden dat hij mij gevraagd heeft om ook af en toe een stukje te mogen posten op deze blog. Met inachtneming van zijn beperkte kwaliteiten denk ik toch dat we hem die kans moeten geven, het blijft tenslotte familie. Ik heb hem wel verteld dat deze blog vooral over basketbal gaat en niet over koersbal, zoals je weet zijn favoriete bezigheid tegenwoordig. Maar hopen dat ie zich daar aan houdt. Goed, het duo wordt dus een triootje, ik heb het in een ver verleden ooit eens aan m'n echtgenote voorgesteld maar die wou er toen niets van weten. Ik hoop dat jij iets ruimdenkender bent.


Bike, welkom, en veel plezier hier. Laat die Nike maar eens zien dat jij alleen in leeftijd de oudste bent! En wat de computerles van deze week betreft: morgen gaan we oefenen met spaties, die grote balk onderaan je toetsenbord.

Zaterdag gezellig met z'n drietjes naar de wedstrijd tegen Zwolle. Da's nou echt zo'n team waar je nooit van kan verliezen dus dat gaat zeker goed komen!

Vike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten