donderdag 24 juni 2010

240610: Komkommers

Nike,

We zijn dan alweer een tijdje geleden kampioen geworden (dat moest ik gewoon even zeggen, lekker hè?) maar het lijkt net alsof het seizoen nog in volle gang is. Van komkommertijd is gelukkig nog geen sprake, het ene nieuwtje volgt het andere op. Misschien krijg je in Appelscha niet alles mee, vandaar even een korte opsomming:

- DVD kampioensseizoen.
Het is inmiddels al geen geheim meer: binnenkort komt er definitief een dvd uit van het kampioensseizoen. Ik heb inmiddels een preview mogen bekijken en ik moet zeggen: het ziet er gelikt uit! Mocht je die dvd nog niet hebben besteld, dan zeg ik dus: Doen! Ik heb inmiddels mijn oude Video2000 systeem op marktplaats gezet en een heuse dvd speler besteld!
- Nijmegen
En nog een mooi nieuwtje: onze vrinden uit Nijmegen zijn gelukkig ook het volgend seizoen weer van de partij. Ben ik persoonlijk erg gelukkig mee want dat is toch het team wat ik, ná Donar, het meest sympathiek vind. Ook mooi dat wij ze via een kleine sponsoring toch een beetje hebben kunnen helpen. De uitwedstrijden in Nijmegen volgend seizoen gaan we in ieder geval zeker weer bezoeken!
- Euroleague
Het houdt maar niet op met goed nieuws: volgend seizoen spelen we nu definitief in de Euroleague! Weliswaar in de voorrondes, maar toch. Persoonlijk begrijp ik de kritiek dat we daar niets te zoeken hebben niet helemaal. We hebben de kans om op een écht hoog platform te acteren, dat kan alleen maar goed zijn voor de club en, niet te vergeten, de sponsors. En sowieso (om een mooie Germaanse uitdrukking te gebruiken) moet ik nog zien of we écht zoveel slechter zullen zijn dan onze tegenstanders. We hebben een uitgebalanceerd team wat ook nog eens behoorlijk sterker zal worden, wat me op de volgende ontwikkeling brengt:
- Team
In mijn vorige bericht heb ik al min of meer aangegeven de naam van onze nieuwste versterking te kennen. Helaas is het nieuws nog steeds niet officieel dus kan ik je nog niet veel wijzer maken. Eén kleine hint dan nog om je op het juiste spoor te zetten: als echte basketbalkenner ken je ongetwijfeld Charles Barkley. Does that name ring a bell?


Tja, zover het goede nieuws want er zijn natuurlijk ook een aantal minder goede nieuwtjes geweest. Zo heeft dat vermaledijde (daar heb je waarempel Heinze Bakker weer) Lakers tóch de NBA titel in de wacht gesleept. Die liter Fristi heb je dus eerlijk verdiend, ik kom hem binnenkort wel eens naar Appelscha brengen. Ook de deelname van Amsterdam aan de komende competitie is nog lang niet zeker, wellicht zal Den Helder de plaats innnemen van de Amsterdammers. Wat direct de vraag oproept of dit dan wel écht zulk slecht nieuws is. Enfin, mijn mening ken je.

Zo, je bent weer helemaal bijgepraat. Straks even naar de supermarkt, ik hoorde dat de komkommers in de aanbieding zijn...

Vike

PS. Moeten we het nog over voetbal hebben? Nee toch hè?

1 opmerking:

  1. Deze zin komt uit een eerder cullum van jullie: "Ik hoorde dat een grote Nederlander die nu nog in Amerika speelt, deze kant zal gaan opkomen".
    Is dit nog steeds van toepassing op de desbetreffende speler? Anders denk ik hem gevonden te hebben.
    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen