maandag 18 april 2011

180411: Dus!

Nike,

Het is niet mijn gewoonte zó snel te reageren maar ik zat vanochtend op mijn vertrouwde visstekje en opeens sprong ik op en schopte de emmer met net gevangen voorntjes zo het kanaal in. Pure frustratie en dat allemaal omdat de wedstrijd van zaterdag nog helemaal in m'n kop zit. Hoe kunnen we, nee, hoe kunnen zé zo'n riante koppositie zó weggooien. Ik lees hier en daar dat het aan het bestuur zou liggen. Stierenpoep (Daar is ie weer)! Twaalf goedbetaalde profs die in het begin van het seizoen iedere tegenstander wegspeelden en nu opeens dankzij het bestuur niet meer kunnen basketballen? Dat geloof je toch zeker zelf ook niet? Dus nee Nike, mijn adrenalinepeil is nog lang niet terug op gewenst niveau.

Ik hou het nu kort, kom er volgende week nog wel op terug maar voorlopig denk ik dat het volgende moet gebeuren:

En ja, natuurlijk ben ik er zaterdag bij (en trouwens ook volgende week dinsdag uit in Weert). Want aan mij zal het potverdikkie niet liggen!

Eén goed gerichte schop en we worden gewoon nog kampioen.

Maar het moet wel even gebeuren.

Dus.

Vike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten