donderdag 11 februari 2010

110210: Een prima week!

Waarde Nike,

Ik geef het toe, ik heb een grote inschattingsfout gemaakt. Dacht echt dat het team zo goed draaide dat ze het wel één wedstrijdje zonder mij zouden kunnen doen. Vandaar een korte trip naar zonniger oorden gepland om wat te herstellen van de winterdepressie die, zo heb ik vernomen, ook jou heeft getroffen. Hoe bedrogen kwam ik uit... Uiteraard heb ik de wedstrijd wel van afstand (ah, de wonderen van internet) kunnen volgen en ik zag na twee kwarten al dat het fout ging. Heb nog geprobeerd om contact met je op te nemen om je wat aanwijzingen door te spelen maar helaas, telefoon bleek minder gemakkelijk dan internet. Goed, we verliezen er dus eentje maar misschien is dat nog helemaal zo slecht niet voor het teamproces. Het ging de laatste tijd ook wel erg eenvoudig, misschien wel té eenvoudig. Dan is het goed om, voordat het er écht om gaat, eens goed met de neus op de feiten gedrukt te worden en te beseffen dat ook dit team niet vanzélf kampioen gaat worden. Geloof me, dat besef is er en zeker na de laatste wedstrijd. En zo heeft ieder nadeel weer zijn voordeel!

Twee puntjes minder dan gepland maar toch een hele goede week want de club heeft nu al een aantal spelers weten te contracteren voor het volgende seizoen. Een hele, hele goede zaak want daarmee wordt de continuïteit gewaarborgd en kunnen we ons nu al verheugen op het volgend seizoen. Ben vooral erg blij dat JD zijn contract heeft verlengd, hij is een speler die zoveel vuil werk opknapt en daarnaast zelf ook regelmatig het netje weet te vinden. Ook het vastleggen van Aron, Mark-Peter en (één van mijn persoonlijke favorieten) Mo is natuurlijk een hele goede zaak! Het fundament voor het volgend seizoen ligt er alweer, als J-El ook nog behouden kan worden is mijn verlanglijstje al bijna compleet! Heb met potlood ook The Big Hype op het lijstje gezet, maar of bruin dat kan trekken?

Al met al dus een prima week die nóg beter kan worden als we vanavond weten te winnen van onze directe concurrent Bergen op Zoom. Ik heb er een goed gevoel over, the heat is on!

Verder weinig nieuws. Heb via via nog vernomen dat Adriaan in gesprek zou zijn met een korfbalclub? Dat zal toch niet? Wordt tijd dat hij zelf eens een doekje open doet, die geruchten bevallen me allerminst.

Je bolletjes heb ik op de gebruikelijke wijze meegenomen. Vanochtend achterom gekeken maar helaas, nog niets! Will keep you posted!

Vike

1 opmerking:

  1. Beste Vike,

    Je kent me niet goed genoeg. Dat ik bij korfbal mijn kunsten zou willen vertonen is een verzinsel. Wat ik wel overweeg is een overstap naar een sport die we binnenkort eindelijk weer eens te zien krijgen: curling!
    Die sport is van een bedrieglijke eenvoud en kan bovendien wel wat cheers gebruiken; de sfeer is daar iets té netjes.
    De activiteitencommissie mag dus wel eens van de pot komen, want anders zit ik binnenkort het grootste deel van de winter in Canada!

    Adriaan

    BeantwoordenVerwijderen