woensdag 11 juli 2012

110712: Auto's en huurhuizen

Nou collega's, Dat was me wel weer een weekje zeg! Vakanties, spelersnieuws, auto's… Ik weet niet waar ik moet beginnen!

Laten we het dan eerst maar es over de auto hebben. Jullie weten dat ik al een tijdje op zoek was naar een andere auto. Ik begon zelf al een beetje moe te worden van die haperende Simca. Bovendien durfden sommige mensen niet meer bij me in de auto te stappen en dan moet je je toch eens achter de oren krabben. Of zou dat aan mijn rijstijl liggen, denken jullie? Ik heb hoe dan ook besloten om over te stappen op een Kever en waar kun je die beter kopen dan in die Heimat zelf! Ik was immers toch in Bad Pyrmont dus het was slechts een kleine omweg naar de dealer in het Ruhrgebiet, die een schitterende 1200 aanbood voor weinig geld en met nog geen 300.000 km op de teller. Rij ik wel een tijdje met een wit kenteken rond, dus ik hoop niet dat dat allergische reacties oproept bij sommige Nederlanders…


En ik heb zelfs nog wat vakantie gepland staan! Wees gerust, ik ben op tijd terug voor de eerste training. Grappig, vandaag hoorde ik dat sommige mensen van de club denken dat het ons om die training te doen is. Nou, wij weten wel beter. Het gaat natuurlijk om het bewonderen van de spierbundels van de nieuwe aanwinsten, maar vooral om het bijkletsen na de zomervakantie. Want ik moet toch zeggen dat ik inmiddels behoorlijk nieuwsgierig ben hoe het met Nike's nieuwe relatie is.

Het basketbalnieuws hield mij ook danig bezig. Er waren wat misverstanden over de nieuw aan te trekken pointguard, maar inmiddels heeft geloof ik iedereen wel begrepen hoe wij probeerden een tipje van de sluier op te lichten zonder namen te noemen. Heel wat namen zijn de revue gepasseerd, maar binnenkort is dan toch echt het team rond. En ik moet zeggen: het ziet er goed uit. Ik kan eerlijk gezegd nauwelijks wachten!



Nike, jij woont toch in een vrije sector huurwoning? Ik begreep dat jij je onderhand scheel betaalt. En dan heeft die verhuurder ook nog een groot terras onder je raam gemaakt. En als je daar nou iets van terugzag… Het is natuurlijk wel een beetje gek dat een zelfde soort huurhuis in pakweg Den Bosch of Leiden vele malen goedkoper is. Dat jij daar niet tegen in opstand komt snap ik niet. Aardige mensen hoor, daar niet van, maar zij hebben jou toch ook nodig? Misschien kan die Gike figuur daar meer licht op werpen. Hij doet tenminste alsof ie overal verstand van heeft met z'n "dinges". Pfff.



PS Vike, heb jij nog contact gehad met nicht Dike? Of reis je toevallig deze week naar de States? Het schijnt daar zwart te zien van de Donar-volgers op het moment. Ben wel benieuwd hoe het met haar gaat. Woont ze nog steeds vlakbij het Staples Center?

PS2 Helaas heb ik ook deze keer de jackpot niet gewonnen. Was best handig geweest want ik heb even contact gehad met Steve Nash. Hij wilde best komen en heeft zelfs een ontbindende clausule in zijn contract met de Lakers laten opnemen. Dit is niet algemeen bekend dus hush hush. Maar er moest natuurlijk wel een klein beetje geld op tafel komen... Jammer. Volgende maand nieuwe kansen. Ik heb nog een afspraak lopen met Shaq. In onze omgeving is vast voldoende beeldmateriaal te vinden voor "Shaqtin' a Fool"...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten