maandag 12 juli 2010

120710: Warmte en water

Vikestra!


De warmte op de camping is vaak al niet te harden maar wateroverlast is helemaal een drama. De problemen met het chemisch toilet hebben zich vanzelf opgelost. Sterker nog, ik heb geen idee waar die is gebleven. Tijdens de laatste stortbuien dreef er van alles voorbij en ik heb het idee dat mijn toilet straks wel weer ergens in één of ander weiland zal opduiken. Elk nadeel heb z’n voordeel zal ik maar zeggen. Geen stankoverlast meer. Nu alleen nog een plekje vinden om straks even weer rustig te kunnen zitten.

Nou, het WK zit er op. Het was een mooi toernooi en we hebben ons allemaal kostelijk kunnen vermaken. De finale van gisteren was op de camping niet echt een succes. Iedereen dacht dat iemand anders wel een groot tv toestel zou hebben maar uiteindelijk zaten we met 35 mensen naar een diameter van 22 centimeter te kijken omdat alle grotere schermen waren bezweken door de hitte. Verloren, ik had het wel verwacht. Die ontzettende octopus heeft er blijkbaar ook wel verstand van. Zullen we hem ook gaan vragen naar de uitslagen van Donar komend seizoen? Of weten we het eigenlijk al wel. Landskampioen, de nationale beker en een mooie serie Europese wedstrijden? Ik teken er voor.

Qua basketbalnieuws is het momenteel errug rustig. LeBron James naar Miami en Sjors Poels naar België. Dat zijn eigenlijk wel de enige noemenswaardige hoogtepunten. Trouwens, ken jij iemand die een beetje leuk cd’s kan draaien? Via via via en via hoorde ik dat de club zoekende is naar een persoon die daar ervaring mee heeft. Ik heb er over nagedacht of het iets voor mij zou zijn maar mijn cassettedeck is al meer dan 20 jaren oud en mijn muziekkeuze is vergelijkbaar. Laat ik het dus maar niet doen. Maar iets voor jou?

Oeps, daar drijft een voortent voorbij. Ik zal die mensen uit Zeeland even gaan helpen. Tot later!

Nike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten